ریحانه خانمریحانه خانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
حنانه خانمحنانه خانم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه سن داره

ریحانه خانم گلکار

روز شماری

1392/9/19 8:16
146 بازدید
اشتراک گذاری

امروزتولد امام کاظم(ع)به روایتی وشهادت امام حسن(ع)به روایت دیگه.

الهی همه ی شیعیان جهان زیر سایه اهل بیت (ع)زندگی کنن.

و امادیگه دلم برا دیدن جیگر بابا یه ذره شده وهمچنان منتظر نفسیم من ومامانشمنتظر

خانم داره کلاس میذاره وناز میکنهابرو

ای خدا ان شااله سالم باشه قلب من که خیلی دلم شور میزنه نگرانالبته فکر نکنی از خود راضی ام از خود راضیونمیگم مامانش نگران ریحانه خانم نیستنگرانخدا کمکش کنه بحق زهرا(س)

جیگر بابا بیاد و من بغلش کنمبغلوماچ مالیماچخجالت نکش حالاخجالت

شمام دعا کنیدبراش

جیگر اگه ایشااله خودت مامان بشی میفهمی چه دوران سخت وشیرین ودلهره آوری این دوران بارداری.

یادت نره تا اخر عمرت ممنون داره زحمات همه ی کسایی باشی که برات زحمت کشیدن

حالا خوب بزرگ شو که تولد نزدیکه قربونت برم

پسندها (1)

نظرات (1)

شهرزاد
19 آذر 92 14:52
سلام ...من یه مامان قدیمیم و پسرم الان 1 سال و رد کرده اگه راهنمایی یا سوالی داشتید می تونم کمکتون کنم می تونید بیاید به وبلاگ پسرم که زیر اسمم هست سر بزنید خوشحال می شم بهمون سر بزنید در ضمن مامان من تو کار بافتنی و قلاب بافیه اینم سایتشه اگه دلتون خواست برای نی نی چیزی سفارش بدید سایت خوبیه چون قیمتهاش عالیه حالا دیدنش که ضرر نداره این آدرسشtakmilbaft.persianblog.ir یه زحمت دیگه هم داشتم می شه وبلاگ مامان رو به اسم تک میل بافت لینک کنید ؟