ریحانه خانمریحانه خانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
حنانه خانمحنانه خانم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه سن داره

ریحانه خانم گلکار

سونورنگی

1392/9/13 7:50
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگربابالبخند

درچه احوالیخمیازهخوابالویی؟

دیروز که خیلی شلوغ میکردی فسقلی بابا

عرضم به حضور انورتون که دیروز به فرموده خانم دکتر باید میرفتیم برای سونورنگی

بعداز صرف ناهار وتعویض لباس ،تقریبا ساعت 4 ونیم رفتیم دنبال پروژه جیگر بابا وبهت بگم که تا ساعت8مامانی به همراه مادرجون داخل آزمایشگاه معطل کارفسقلی بابا بودن والبته من همنگران

به هرحال که کلی کلافه شدیم تا جیگر بابارو زیارت کردیم(دفتر ریاست جمهوری این قدر ادمو معطل نمیکنن تا زیارتشون کنی)،از بس که جیگر بابا اونجا سرش شلوغه.

ولی به دیدنتون میارزید معطل شدن قربونت برمفرشته

وزنت هم خوب بود.هوراهوراتقریبا 2کیلوو900گرم

بعد من رفتم باشگاه ومامانی ومادرجون رفتن پیش دکترکه گفته بود که الحمداله همه چی خوبه وطبق معمول مزاحم حاج بابا شدن برا برگشت به خونه.

خیلی خوشحال ام که همه چی طبیعیهلبخند

خدایا ریحانه ی منو حفظ کن. امین

دوستت دارم ریحانه ی جیگر باباماچ

 

پسندها (1)

نظرات (1)

mahsa
14 آذر 92 16:07
سلام. از فروشگاه عروسکهای بافتنی من دیدن کنید. مطمئنم خوشتون میاد. شاید برای سیسمونی لازمتون بشه. عروسکهای بافتنی با قابلیت شستشو. در رنگهای متنوع و به سلیقه شما.